Sunday, May 6, 2012

Baby of the month contest

Assalamualaikum

Aku kembali bersama entry yang baru selepas beberapa minggu habis berpantang. Lega weii. Maunya tak, 44 hari pantang itu ini tapi yela berpantang ni sebenarnya untuk kita gak. Kesihatan kita sebagai wanita. Ada kebaikan kalau kita berpantang ni. Menu aku selama 44 hari sama je. Ikan kerisi masak sup campur sawi. Takde menu lain selama 44 hari. Hahaha gila tak? Yela mak aku jaga 20 hari je pastu dah balik kajang. Segala urusan jaga baby atas bahu kami laki bini. At least aku tau gak cara nak mandikan baby.

Entry aku kali ni aku nak cite kat korang yang untuk pertama kalinya aku join satu contest. BABY OF THE MONTH CONTEST. Sekadar ingin mencuba nasib sebab hadiah dia sangat menarik.


Menarik kan hadiah dia? Tapi target aku nak dapatkan 2nd place tu je sebab memang nak car seat. Breastpump bukan satu keperluan pada aku buat masa sekarang. Direct bf la katakan. Bagi la peluang pada yang memerlukan breastpump tu. So aku sangat memerlukan car seat bagi memudahkan urusan luar aku memandangkan kerja laki aku yang tak menentu.

So pada korang yang baik hati tu, cewahhh beli jiwa la plak, minta jasa baik korang luangkan masa beberapa saat je untuk vote baby aqiel. Insyaallah ada rezeki dapatlah baby aqiel car seat baru.



Macam mana nak vote? Klik link di bawah




Tq all..muah muah


8 comments:

  1. diera dah vote utk si kecil yang cute nih :)

    ReplyDelete
  2. tembamnya pipi dia hehe..saya da vote..selamat berjaya ye :)

    ReplyDelete
  3. comeynya baby ni.
    mcm ibu dia jge, :)

    gudluck kak :)

    ReplyDelete
  4. datang vote tuk si comel...

    gud luck ye

    ReplyDelete
  5. cumil baby.. fifi nak vote tapi tak boleh sebab facebook block kat ofis ni..

    ReplyDelete
  6. dah vote untuk aqiel.. moga murah rezeki dapat car seat tu :) comey betul aqiel.. hensem..

    ReplyDelete