Sunday, December 12, 2010

Kutip Hutang

anda berhutang? atau susah nak kutip hutang dari orang yg berhutang? tp sekiranya anda memberi hutang cuma puluhan ribu saja, just forget it..tp kalau jutaan ringgit, boleh la guna perkhidmatan ni..


sorry gambar tak jelas sebab aku snap this picture pun dlm keadaan tergesa2..mcm mana aku boleh ambik gamba ni? sbb dia tampal kat tepi jalan otw ke main gate taman perumahan aku..owhhhh seriously aku terkejut juga sbb ingtkan aku salah baca..iklan mcm ni pun ada ke? hahaha 

everytime nak keluar masuk ke main gate mesti aku akan pandang iklan ni..apa maksud dia guna cara halus? adakah menggunakan kaedah momok? ekeke atau kaedah toyol? kalo cara kasar tu tau la aku..kalau tak simbah cat merah paling koman pun belasah org jeeeee

so, pd sapa2 yg ada memberi hutang bernilai jutaan ringgit, try la contact no ni..sbb guna cara halus kan..kot cara dia dgn memberi nasihat kaunseling untk bayar hutang ke..aku x penah try kol that number la..so itu jela info yg boleh aku share...hua hua hua selamat mencuba


No comments:

Post a Comment