Sunday, December 12, 2010

Donut : Big Apple atau Dunkin Donut

korang suka makan donut tak? kenapa donut? big apple ke atau dunkin donut? sebelum tu meh cuci mata sat dengan gamba2 donut yg boleh bikin korang ghairah..yke korang ghairah dgn donut? hua hua hua

slurrrppp...sgt2 menyelerakan..dgn pelbagai perisa..coklat, vanila, etc

perghhhhh ni lg nampak sedappp...nyum nyum..yg pink belakang tu nampak betul2 sedap la..owhhhh ni bukan donut2 yg aku beli...ni sekadar gambar hiasan jeee

so motif entry ni? ok2 aku nk cite maksud di sebalik makanan donut ni..donut pun ada maksud tersirat ke? ni pon aku baru je tau lepas tgk drama domut..ngeeeee..mula2 aku ingt kan cite ni sbb dia nak menceritakan kehidupan seseorg yg fanatik dgn donut..upenye tak..

semua org tau donut tu bentuk dia bulat dan ada lubang kat tgh2 kan? ingt senang ke nk buat donut ni..bile membe aku cite step2 nk buat donut..fuhhhh boleh tahan susah juga..susah la pd org mcm aku yg x reti nak buat kuih ni..ngeeee buka pekung di dada la plak..ok berbalik pada maksud tersirat donut

cuba korang try tekan donut yg korang beli tu..tak kisah la beli kat big apple ke dunkin donut ke atau kat gerai mak cik limah tepi jalan tu..tekan guna jari tau bukan guna sudu ke lidi ke..lepas tekan tu apa korang rasa? LEMBUT tak? hahaha ni la dialog dalam drama donut..bukan ayat aku occay..

pd mereka yg tak sempat nak tgk cite donut ni..meh aku story sikit..donut ni adalah gelaran yg diberi pd lelaki yg berpewatakan lembut..kenapa donut? kan aku dh cite kat atas tu..apa kaitannya donut dgn lelaki lembut..drama donut lakonan sheila rusli, norman hakim, fizz fairuz..yg lain aku x kenal..haha




No comments:

Post a Comment