Friday, December 17, 2010

IN2IT Sale @ KL Sentral

shopping timeeeee....hari ni aku balik keje on time..sementara nak tunggu adik aku kat KL Sentral, aku pun berlegar2 sekitar KL Sentral mengikut gerak langkah kaki yg xtau hala tuju..owhhhh byknya la kiosk2 yg jual pelbagai barang..nak baju? kasut? shawl? women accessories? selipar? pendek kata mcm2 ada la..tak cukup kat bawah tingkat atas pun ada lagi..

takpe2 relax dulu..jgn gelojoh..apa2 pon tunggu next week..sbb? gaji time..ngeeee...10 min kemudian adik aku sampai kat KL Sentral then ktorg berdua pun window shopping bersama..dh penat jalan so ktorg decide nak balik..belum pon sempat nak touch card T n G, aku nampak sekumpulan pompuan berkurumun kat satu tempat..dgn rasa ingin tau aku pon join la sekali..jeng jeng jeng

kak, tumpang lalu jap, sy pon nak gak tgk apa yg ada kat sini..mmg ramai la..kene tolak2 sikit kalo tak jgn harap la dpt menyelit



gambar tak bape clear, maklommm lerrrr kamera cap ayam belanda 

owhhh sale IN2IT rupenye..bg org yg jarang ambik tau pasal barangan kosmetik, aku baru tau wujudnya brand ni lepas aku beli lip gloss dia minggu lepas..not bad gak la colour dia..i loikeeeeeee..so nice and takdelah nampak terang sgt..so apa yg ada kat sini? mcm2 ada (ciplak tagline ASTRO)..antaranya compact powder, eye shadow, eye liner, blusher, lipstick etc


OMG, lip gloss dia RM6 je? compare harga yg aku beli RM15..uhukkkk terbeliak jap mata aku..tp xpela bukan rezeki aku nak beli yg murah..SALE sampai 26hb ni..if mcm ni selalu nampak gayanya aku shopping time2 sale je la..

 so ini lah hasil menyelit sana sini..lipstick dan eye liner tu adik aku punya..
pd pendapat aku, selama seminggu aku try brand IN2IT ni, so far ok la lip gloss dia..rasa ringan je..takde rasa terjuih mulut aku compare dgn lip gloss yg penah aku beli..dan yg paling aku suka sbb kaler lip gloss dia kaler feveret aku..harga pun takde lah mahal sgt


No comments:

Post a Comment