Friday, May 20, 2011

Weekend Yang Sibuk

Salam semua. Hari ni aku nak cite mengenai weekend aku. Apa daa. Weekend belum lagi tapi sibuk nak cerita pasal weekend. Seperti yang korang tau, aku hanya ada lagi seminggu sebelum my big day itu bakal tiba. Ini bermakna, weekend ni adalah weekend yang terakhir untuk aku buat segala persiapan untuk majlis aku nanti.

Apa barang yang dah siap? Takde apa yang siap 100%. Semua masih dalam proses. Gila kan aku sebab lagi 8 hari je lagi apa pun tak siap lagi. Itu belum lagi gila sebab sampai hari ni aku tak sure baju pengantin aku dah siap ke belum. Huk huk huk. Tapi takpe, kalau niat kita betul, insyaallah Tuhan pasti akan membantu.

So aktiviti aku esok dan lusa adalah berjalan ke serata alam semata-mata nak membeli belah bagi mencukupi segala keperluan masa majlis aku nanti. Lokasi? Entah. Aku tak fikir lagi nak ke mana. Tengok la malam ni aku tido mana tau dapat ilham ke. Tapi destinasi aku ke nilai 3 esok, itu sudah pasti. Ada beberapa barang yang dah aku usha dari awal bulan haritu cuma tak berkesempatan nak beli sebab bala tentera aku 2 orang tu (mak dan adik pompuan) dah tak larat nak berjalan. Ni yang aku malas nak bawa dorang, tak bawa kang merajuk.

Apa pun aktiviti aku weekend nanti, akan aku update kemudian beserta dengan gambar. 

No comments:

Post a Comment