Wednesday, December 8, 2010

Payung

Macam mana boleh lupa yang skang ni musim hujan????heeeeeee bila nak balik keje je ujan lebat, so terpaksa tunggu sampai hujan reda..kadang2 macam dah tak boleh nak tunggu, aku redah juga la bila rasa2 hujan yang turun tak kan sampai bagi aku basah kuyup



lepas je keluar ofis tadi dalam kul 7, dengan meredah hujan yang tak berapa nak renyai sambil berjalan sepantas yang mungkin menuju ke stesen putra LRT, sampai je kat kl sentral aku terus merayau2 mencari payung dan jumpa kiosk yang jual payung yg kiut miut..murah je..RM10 satu..tak tau boleh tahan bape lama sebab sebelum ni payung aku boleh tahan sebulan je, lepas tu ada je part yg rosak..tp at least boleh tahan sampai abis musim hujan ni pun kira bersyukur juga la

lepas ni takde lah aku risau pasal hujan lagi..ngeeeee

No comments:

Post a Comment