Wednesday, April 20, 2011

Kad Jemputan

Salam semua. Hari ni aku nak cerita berkenaan kad jemputan. Alhamdulillah kad jemputan majlis perkahwinan aku dah pun siap dari minggu lepas lagi tapi baru hari ni berkesempatan untuk aku update kat blog yang tercinta ni. Tarikh keramat aku bersama en.tunang semakin dekat, so macam mana dengan persiapan aku? 

Terus terang aku katakan persiapan aku hanya 10% saja (baju nikah + baju sanding + makeup + photographer = done), yang lain insyaAllah bermula minggu ni akan aku usahakan bersama ahli keluarga lain. Korang rasa sempat tak? Mesti ada yang kata tak sempat sebab kebanyakan dari bakal-bakal pengantin buat preparation 6 bulan sebelum tarikh majlis. Tapi aku? semuanya aku buat sebulan sebelum tarikh keramat. So tengok je la nanti macam mana. 


Ni la dia kad jemputan majlis perkahwinan aku (actually yang ni khas untuk sahabat handai dan saudara mara terdekat sahaja). Minggu ni adalah sesi pengumpulan alamat dan pengeposan kad jemputan. Kepada korang yang mengenali aku (termasuk yang dah lost contact tu aku minta maaf kalau time kenduri baru nak terhegeh-hegeh cari korang sebab medium untuk aku still keep in touch cuma FB je, sila add aku P'ruz Yoes)

Pada semua kengkawan aku, tunggu kedatangan kad jemputan dari aku dan juga en.tunang. Diharap dengan kedatangan kalian ke majlis kami dapat memeriahkan lagi majlis kami nanti. InsyaAllah..

1 comment:

  1. Good blog! You have described in a nice way.
    Thanks for sharing this information.
    wedding invitations

    ReplyDelete