Sunday, December 19, 2010

My New Wedges

semalam after having dinner at tesco kajang with my lovely sis, aku pun merayap jap kat sekitar tesco sambil tgk2 brg kot ada yg berkenan atau lebih tepat niat nak window shopping je..so antara kedai yg aku singgah ialah kedai kasut..OMG kasut dia mmg mabelessss la..cun2 belaka dan harga pun takdelah mahal sgt..so batalkan hasrat window shopping sbb aku dh berkenan sgt dgn satu kasut tu..

antara byk2 kasut yg aku try..aku sgt berminat dgn kasut ni...taraaaaaa 

 my new wedges..cantik dan simple je..apa brand? takde brand sbb aku beli kat kiosk2 kecik tu..dan aku dh try pakai pegi kenduri kawen siang td..owhhh sgt selesa and sometimes aku rasa mcm tak pakai kasut pun ye..ringan dan tak makan kaki..apa maksud makan kaki? maknanya tak menyakitkan dan tak sampai melukakan kaki aku ni la..aku try utk tak beli kasut2 yg mcm ni lg sbb aku ada 2 wedges design lebih kurang..tiap kali pakai je mesti jari kaki aku luka sbb melecet even tho baru pakai 2 atau 3 jam..tp kasut ni aku pakai dari pagi bawa ke petang still maintain ok

sometimes aku rasa perlu pakai kasut2 mcm ni utk naikkan level of self confident aku..tp kenapa perlu pakai wedges ke high heels baru ada self confident? sbb body figure aku bila pakai wedges atau high heels ni tak jatuh..maknanya aku tak kan membongkok laaa..and i feel so sexyyyyy tau if pakai wedges or high heels..tp aku pakai kat ofis je la..and kdg2 ada gak ofismate aku tegur yg cara aku bjalan dh mcm model catwalk bila pakai wedges atau high heels..ekekeke..itu pon kdg2 je pakai bila nak attend meeting kat luar..selebihnya aku pakai mase kenduri kendara jeee...nak keluar pegi keje atau hang out with my fren aku prefer flat sandal jee..

1 comment: