Monday, April 4, 2011

March 2011 Birthday Club

salam semua..minta maaf lama tak update blog ni, maklumla last week cik bubble ni sibuk dengan study. Alhamdulillah selamat mengharungi sem 6 dengan jayanya, terlalu banyak hal yang ingin aku kongsikan bersama, tapi slow2 la ye update sebab kekangan masa pun menjadi hal nya sekarang ni..

last week we ols satu ofis sambut birthday untuk mereka2 yang lahir pada bulan Mac, simple arrangement je yang aku buat as long as we ols semua dapat kongsi kegembiraan bersama..dah menjadi satu tradisi kat company ni akan celebrate and share together seperti birthday, majlis kenduri kahwin, dapat baby etc. So sebagai PIC untuk semua benda ni dengan dibantu assistant aku yang cute mute tu, we ols beli sebijik kek dari Secret Recipe dan juga nandos (actually abis kering dah idea nak makan apa..asyik2 fast food je kan..bosan la)


masing2 menunggu kedatangan semua staff sebelum majlis bermula..siap ada yang tertonggeng2 lagi..opsssssss



sesi bacaan doa sebelum melantak..masing2 muka lapar je



birthday girl and boy..smileeeeeee





sedap kek ni..kek apa ye? aisehhh lupa ar..hukhuk rasanya pada yang suka beli kek dari secret recipe mesti tau ni kek apa..dalam dia ada pisang..sedapppppp 




ni dia cik bubble and da geng...akak yang kat sebelah kiri pakai penutup hidung tu bukan nurse tau tapi dia ada alergic dengan bau2an, maklum lah tengah mengandung kan so paham2 jela


alhamdulillah, majlis berjalan dengan lancar dengan dihadiri oleh semua staff. Last minute arrangement sebab majlis start pukul 2.30 petang, pukul 12 tgahari baru aku email pada semua staff (teruknya la aku, keje main2 ke? tak nak keje balik rumah)



No comments:

Post a Comment