Tuesday, May 3, 2011

Terkurung

Salam semua. Mesti korang perasan yang aku dah lama tak update blog kan? Actually banyak la aku nak cerita tapi aku rasa terkurung. Kenapa terkurung? Entry aku sebelum ni ada aku cerita pasal Unifi yang sangat mengecewakan. Sampai ke hari ni memang takde action langsung dari pihak mereka. Call CS? Dah beribu kali call pun tetap tak pernah angkat, pelik betul la. Sibuk sangat ke dorang ni? Dan disebabkan itu dah seminggu tak dapat access internet dari ofis kecuali bila aku dapat pinjam berukband ofis atau ofismate aku. Nak buat macam mana kan, terpaksa la share sana sini berukband yang ada.

Kat rumah plak, sampai ke hari ni pc aku tak setel2 lagi. So macam mana aku nak access internet kalau dah dalam keadaan macam ni? Jangan bagi idea suruh aku pegi CC plak..hahaha. So untuk sementara waktu ni, aku terpaksa la membiarkan blog aku bersawang tapi untuk sementara waktu aje occay. Korang jangan tak jenguk sini pulak. Kang aku merepek meraban sorang-sorang dah macam syok sendiri plak (alaaa cik bubble, selama ni ada kau kesah ke kau merapu sorang-sorang)

sekadar gambar hiasan


No comments:

Post a Comment