Friday, December 10, 2010

Sakae Sushi

owhhhh aku mmg suka makan sushi...sgt2 suka..lunch tadi akak ofismate aku belanja Sakae Sushi kat KLCC bersama 2 org lagi ofismate sempena besday aku yg dh lepas sebulan yg lalu..baru hari ni berkesempatan dia nak belanja..thanks sis

1st time aku masuk kedai sakae sushi ni..selalunya kalau nak makan sushi aku masuk sushi king je..not bad juga la sushi dia..sedappp 

pilihhh timeee..masa ni mata aku meliar betul nak cari sushi yg menarik utk disumbatkan ke dalam mulut aku..owhhh aku suka yg tu, lepas tu nampak plak satu sushi yg nampak mcm sedap, pastu nak yg ni plak..byknyeeee pilihannnn..alaaaa..sushi yg aku nak tu dah terlepassss..tak sempat nak ambik sbb sibuk jd photographer td..xpe tunggu satu round lg..jgn sampai terlepas buat kali kedua..

sempat lagi nak posing..smileeee..erkkk bape byk piring kat depan aku tu? tu baru suku je..ekekeke baru 10min duduk..kerusi pn tak panas lagi..tp seyes sos yg kaler hitam tu sgt pedas rasanya

sushi ni rasa dia mcm keropok pun ada...yg pasti pedas dan crunchy


ofismate aku yg lain dh full..so sushi ni semua aku yg perabih kan..hikhik selagi boleh sumbat aku sumbatkan je dlm mulut

utk minuman plak, aku order green tea dia..sangatttttt sedap laaa..tak pahit dan tak juga manis..tp mmg tak letak gula pon..compare green tea yg penah aku minum, yg ni sekali minum aku rasa nak tambah dan tambah dan tambah lagi..

pendapat aku? sedap juga la dan mmg tak rugi kalau nak makn sushi king kat Sakae Sushi..oppssss lunch time is over...korang, jom balik opissss, kalo tak bos hambat kita semua dengan tongkat sakti dia...larikkkk



No comments:

Post a Comment