Tuesday, December 7, 2010

Petua Memerahkan Bibir

Ok untuk en3 kali ni..aku nak share petua memerahkan bibir secara semula jadi..again secara semula jadi occay..maknanya tanpa bantuan lipstik atau segala alat kosmetik yang berada di pasaran

Sekadar gambar hiasan



Apa petuanya?
Korang sapukan bibir korang yang mengancam tu dengan mentega atau marjerin sebelum tido..aku sapu mentega yang aku sapu kat roti setiap kali aku breakfast..sapu setiap malam sebelum korang tido...tadaaaaa hasilnya dalam seminggu je korang dah boleh nampak..tapi diingatkan, petua2 macam ni korang kene rajin tau..beauty is pain kan..rasa-rasa korang still tak puas hati, sapu lagi sampai nampak hasil..

oucchhhh peringatan pada yang sudah berkahwin : hati-hati dengan sapuan mentega sebelum tido..takut ada suami yang melenting sebab setiap malam dapat rasa mentega sebelum tido...ngeeeeee

Petua ni bukan aku yang cipta..aku sendiri cari sumber ni kat internet...just nak share pada semua pembaca blog si bubble yang lebam ini. Selamat mencuba




No comments:

Post a Comment