Sunday, December 26, 2010

Azam Tahun 2011

as usual, setiap kali nak masuk tahun baru mesti korang dah ada checklist apa azam korang utk tahun 2011..aku tidak terkecuali tp azam aku utk tahun 2011 ni lebih kepada rancangan aku sepanjang 2011..

Checklist 2011
1. Get a Promotion
2. Study smart, don't study hard
3. Getting married

ni je azam aku? sikit je kalau nak compare azam tahun sebelumnya..and now aku baru sedar yg azam sebelum ni lebih byk mengarut dan lepas je buat azam aku tak penah buat apa yg aku ptt aku buat dlm checklist azam aku tahun sebelumnya..tak ke mengarut namanya tu? so kali ni azam aku lebih pd apa yg aku rancang..

my main target, get a promotion..yeahhhh i noe my boss really satisfied with what I'm doing now..and i really enjoy my work..secondly, aku rasa aku tak boleh study hard mcm dulu..dgn keadaan keje aku yg super duper bz skang ni..aku kene study smart..dan yg paling aku bersyukur sgt, alhamdulillah sepanjang hampir 3 tahun blaja, aku mampu menampung kos pembelanjaan tanpa buat apa2 pinjaman pun..and last but not least, kawin termasuk dalam plan aku tahun 2011..dengan siapa? dh ada calon ke? ini aku tak nak fikirkan sgt..sampai masa nnt baru aku fikir dan aku hanya merancang, tp aku berserah pd Allah s.w.t..sebagai hambaNya, aku hanya berusaha utk diri sendiri...amin

No comments:

Post a Comment