Thursday, December 30, 2010

AFF Suzuki Cup 2010 - Malaysia Boleh




Malaysia Boleh!!!!

Slogan yang selalu kita dgr utk naikkan semangat rakyat Malaysia dlm apa jua yg kita buat..congrats to Malaysia Team and I am really proud of u..walaupun aku tak pegi menyaksikan sendiri perlawanan akhir kat Bukit Jalil, tp lepak dengan membe kat kedai makan and dgr riuh rendah sorakan gol pun dh cukup menggembirakan aku..

Gollll!!!!!Gollll!!!!!!Golll!!!!

meriah gile beb kat kedai makan tu lebih2 lagi bila dorang bersorak keriangan bila gol demi gol berjaya disumbatkan ke gawang pasukan lawan..dengan aku sendiri pun bersorak sama...hahahaha

perlawanan kali kedua kat tempat pihak lawan, aku makan dekat tempat yg sama aku saksikan perlawanan yg pertama..konon2 ambik berkat la mudah2an Malaysia menang..tp rezeki tak memihak Malaysia..apepun still menang dengan aggregate 4-2..ok la tu yg penting menang dan tak balik dgn tangan kosong..

terima kasih pd PM sbb declare yg esok cuti umum..yeahhh boleh la aku merayau2 esok..Y.E.S timeeee atau lebih tepat shopping time..eh sejak bila aku jadi kaki shopping? opssss sekali sekala xpe..tp jgn jd shopaholic tegar sudehhh..itu penyakit namanya..kesian boss aku..tensen btol dia sbb Malaysia ni asyik cuti je..tp sbg pekerja..itu yg aku paling suka..sorriii la ye boss..cuti tetap cuti occayyy


so kemenangan ni boleh la menjadi kenangan paling manis bagi rakyat Malaysia sbg penutup tirai 2010..

sebelum tu..selamat tahun baru pd semua..semoga tahun yg baru ni akan memberi kan kita kehidupan yg lebih baik dari tahun sebelumnya



No comments:

Post a Comment