Saturday, September 8, 2012

Baby Walker

Assalamualaikum

Seperti entry sebelum ni, kali ni aku masih lagi nak bercerita mengenai perkembangan anak bujang aku yang dah pun berusia 6 bulan. Seperti sedia maklum, entry sebelum ni ada aku cerita mengenai anak aku yang dah pun berjaya meniarap dengan jayanya dan kali ni aku nak cerita mengenai walker pulak. 

Rata-rata info yang aku dapat, para ibu meletakkan anak mereka ke dalam walker seawal 5 bulan. Tapi aku decide nak letak anak aku bila dah lebih 6 bulan. Kenapa aku memilih menunggu sehingga 6 bulan? Sebab anak aku sudah pun menjadi super duper aktif. Tak larat aku nak mendukung setiap masa. 


See!!! Sungguh happy baby aqiel ni bersama walker barunya. Mula-mula masuk dalam tu, alahai nak bergerak pun kesian sangat aku tengok. Kalau tak perasan memang rasa macam anak aku statik je kat situ. Tapi sekarang, setelah seminggu penggunaan walker diteruskan, nah ambik ko!!! Kejap je ke sana ke mari. 

Ok baby, dok dendiam dalam walker occay. Mama nak buat keje. Sila bagi kerjasama ye sayang 



1 comment:

  1. alololo comel betul anak sis.. chubby je pipi dia.. heheh :D

    ReplyDelete