Thursday, April 21, 2011

Tido Bawah Meja

Minggu ni aku kerap betul sakit kepala tapi bukan sakit yang teruk la. Cuma ada rasa pening-pening lalat especially bila aku dah start mengadap komputer. Sampaikan satu ketika aku rasa aku tak boleh nak buat kerja langsung, yela kerja aku dah semestinya memerlukan aku sentiasa untuk mengadap skrin komputer.

Jadi, aku pun try la bertanyakan dengan pakcik google petua-petua untuk diguna pakai bagi mengurangkan rasa sakit kepala aku ni. Antara petua yang tersenarai ialah TIDO. Yesssss i loikeeeeeee. Disebabkan ofis aku ni takdelah besar mana pun kan, surau pun muat-muat orang nak solat, so aku taknak lah menganggu ofismate yang nak solat. 

Dimanakah port biasa untuk aku tido? Sudah semestinya bawah meja kerja aku (nasib baik la meja aku mengadap dinding, bila lepak bawah tu ofismate lalu lalang tak kan nampak kalau aku baring bawah meja)


Aku percaya mesti ada antara korang yang selalu tido bawah meja kerja kan bila dah takde port lain yang lebih strategik. Yang bahaya bawah meja aku ni bukan apa, bila dah mengadap dinding, keadaan agak gelap yang membolehkan untuk aku cepat lena tu sangat senang. Kesian ofismate aku terpaksa jadi MAK GUARD tolong kejutkan aku kalau aku terlajak tido sampai 2 jam. Nak tido lama-lama pegi balik rumah..ahakssss




No comments:

Post a Comment